* Gyakran Ismételt Kérdések *

Hol tudom elérni a kedvencrandi Ügyfélszolgálatát?

Ha olyan kérdésed van, amin semmilyen más módon nem tudtál segíteni, vagy egyszerűen csak biztosra akarsz menni, itt tudod elérni a KedvencRandi Ügyfélszolgálatot: support@kedvenrandi.hu - az operátorok valamelyike válaszolni fog néhány órán belül (elvileg 48 óra a határ, de a gyakorlatban ez inkább pár óra). Kérlek, hogy csak olyan kérdést tegyél fel, amit tényleg nem lehet megválaszolni a GyK-ból! Azokra a kérdésekre, amik itt már egyszer le vannak írva, az operátor nem válaszol külön, maximum egy linket küld a megfelelő email cimre. Ezt nem udvariatlanságból teszi, hanem előírásszerűen hogy több munkaideje maradjon az érdemi munkára.

Nem kaptam meg a megerősítő linket, a regisztráció után, vagy e-mail sem érkezett.

Valós e-mail címet adj meg, mert ide küldjük ki a regisztráció élesítéséhez szükséges aktiváló linket.

Nem tudom megváltoztatni regisztráció után a becenevemet, és a születési dátumom.

Email címedet, születési dátumodat, felhasználó nevedet biztonsági okokból nem változtathatod meg. Ha véletlenül hibásan adtad meg az adataidat, kérjük töröld a hibás regisztrációt, és regisztrálj ujra!

Milyen böngészővel használható a KedvencRandi?

Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari - ezekkel gyakorlatilag hibátlanul fut. Ha 2010-nél nem régebben frissítetted a böngésződet, akkor minden rendben.

 Internet Explorerből minimum 7-es verzió kell. Kiegészítők, bővítmények, plugin-ek tekintetében nem tudunk nyilatkozni. Reklámszűrők, fényképnézők, kereső eszköztárak, ilyesmik. Néha maguktól is odatelepülnek a böngésző címsora alá. Őket érdemes kikapcsolni, hátha attól rendbe jön minden. Minden böngészőből a legfrissebbet javasoljuk.

Lehet-e a regisztrált tagokkal kapcsolatba lépni regisztráció nélkül?

Regisztráció nélkül sajnos nem lehetséges a kapcsolatfelvétel levelezés útján, úgyhogy szívesen várunk tagjaink között. Csatlakozz közösségünkhöz!

Nem enged a rendszer regisztrálni, mert azt írja, van már ilyen e-mail cím.

Ugyanaz az e-mail csak egyszer szerepelhet az adatbázisban, ezért nem enged tovább. Javasoljuk az "elfelejtett jelszó" funkció használatát, oda be kell írni az e-mail címet, amivel regisztrálni próbáltál, és el fogja küldeni a jelszót a megadott e-mail címedre.

Nem tudok belépni.

"Szó nélkül" visszadob a főoldalra? Az a gond, hogy nincsenek engedélyezve a munkamenet sütik (session cookie-k) a böngésződben! Internet Explorer alatt az Eszközök/Internetbeállítások/Adatvédelem/Speciális alatt tudod engedélyezni a sütiket, a munkamenet sütikkel együtt. Egyéb hibaforrás lehet még egy felpattanó ablak blokkoló (popup-blocker) program, vagy böngészőbeállítás is. Kérjük, engedélyezd a társkereső domainnevére a felpattanó ablakokat. Ha "sikertelen belépés" hibaüzenetet kapsz a rendszertől, rossz volt az e-mail címed, vagy a jelszavad.

Rendszeresen kidob a rendszer

Tipikusan akkor történik ez, ha a cookie kezelés rosszul van beállítva a böngészőben. Általában a beállításokon belül találod, a biztonsági vagy adatvédelmi résznél; ha külön van olyan, hogy "per-session cookie", avagy "munkamenet-cookie", akkor az kell neked. Ha engedélyezve van, indítsd újra a böngészőt, és úgy már mennie kell.

Nem találom magam a listán! Miért?

Azért, mert senki sem látja saját magát.
Ez teljesen normális jelenség. A legtöbb társkereső így működik, mivel a saját magadnak küldött levél, stati, privát chat és bármilyen egyéb műveletnek sincs sok értelme.
 Megint más, ha a többiek nem látnak; ekkor ellenőrizd, van-e elsődleges képed, mert ez a leggyakoribb ok, amiért a fényképes listákról lemaradhatsz.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a regisztrált tagokkal?

Ha már regisztráltál és be is vagy lépve akkor a kiválasztott nevére kattintva előjön az adatlapja, itt találsz egy gombot, "levelek " felirattal.

Nem lehetne, hogy külsősök, nem regisztráltak ne nézhessék meg az adatlapomat?

A regisztrációs oldalon beállithatod, hogy ki láthatja a regisztrációdat. pl: csak regisztrált tagok.

Egy tagot tiltólistára tettem, hogy lehet ezt feloldani?

Egy tagot barmikor tiltólistara tehetsz, ha megnyomod a levelezésnél illetve a kapcsolatokba mentésnél lévő kisfej áthúzva piktogrammot. Ha ezt újra lenyomod akkor tudod feloldani a tiltást.

Megkaphatom-e egy regisztrált tag e-mail címét, telefonszámát?

Ezek az adatok titkosak, azokat csak akkor ismerheted meg, ha a belső levelezés során az illető elárulja Neked.

Nem tudok levelet írni!

Regiszrtált tag csak 1 levelet küldhet naponta. Először is ellenőrizd, kérlek, hogy van-e előfizetésed. Ha nincs, akkor nem fogsz tudni írni, ilyenkor a KedvencRandi "nézelődő" tagként vagy a rendszerben. Az előfizetésed statuszáról az Üdvözlünk boxban és az Előfizetés menüpont alatt tudsz meggyőződni.

Az akivel leveleztem, törölte magát. Írnátok neki a nevemben, elküldenétek neki a levelem a nevemben?

Miután egy regisztráltunk úgy dönt, hogy nem kíván tovább a tagunk lenni, sajnos nem zavarhatjuk őt utólag semmivel, tiszteletben kell tartanunk a döntését. Tehát sajnos nem áll módunkban levelet írni neki.

Hogyan lehet képet küldeni levélben?

A levelezésnél a kis kapocs segítségével. Leveledhez megadott formátumban, bizonyos mérethatárig bármikor csatolhatsz képet is természetesen a már moderátorok ellenórizte
galériádból.

Hogyan tudok szavazni a Kedvenc szépségversenyen?

Pontozni az adatlapokon található csillagokkal lehet. Az általad kiválasztott társkereső kedvencére 1-10-ig tudsz csillagokat adni, mely alapján alakul ki a főoldalról elérhető szépségverseny helyezési lista, melyet a lap alján találhatsz. Bármennyi kisállatot tudsz így értékelni.

Hogyan tudok Ajándékot küldeni?

Csak megfelelő előfizetéssel tusz ajándékot küldeni. Tájékozodj az Előfizetés oldalon.

Mit írhatok a "Jellemzésem"-ben

Itt minimum 100, maximum 1000 karakter hosszan kell jellemezned magad. Adatlapodnak ezt a részét a regisztrációd végeztével moderátorok ellenőrzik. A bemutatkozó részben nem szerepelhet telefonszám, lakcím, url, e-mail cím és egyéb elérhetőségi adatok, szexuális töltetű szövegek, hirdetés vagy reklám, valamint bármiféle politikai vagy faji megkülönböztetésre vonatkozó utalás.

Milyen adatokat adjak meg?

Az alábbi kérdésekre adott válaszokkal könnyedén jellemezheted magad, így segítesz másoknak abban, hogy jobban megismerhessenek Téged. Ezzel a társkeresés hatékonyságát elősegíted és esetleg felesleges köröktől kíméled meg magad.

Mit írjak az "Ideál" jellemzéséhez?

Itt állíthatod be, hogy milyen jellemzőkkel rendelkező partnert szeretnél találni. Ha ezt beállítod, akkor nem csak a keresésnél könnyíted meg a dolgod, de másoknak is segítesz abban a kérdésben, hogy érdemes-e kapcsolatfelvételt kezdeményeznie Veled.

Hogyan tudom az adataimat módosítani?

Lépj be a rendszerbe, majd kattints a "Profilom" menüpontra és azon belül a saját adataim módosítására. A végén ne felejtsd el lenyomni a mentés gombot. Vannak adatok, amelyek nem módosíthatóak; ilyen pl a felhasználónév (ennek technikai oka van), a nemed, életkorord de a legtöbb dolog simán átírható.

Elfelejtettem a jelszavam, mit csináljak?

Ilyen esetben a belépéshez használt e-mail címet kell beírni a jelszó panel alatt található "elfelejtett jelszó" mezőbe, majd az O.K. gombot megnyomva azonnal elküldjük jelszavad az e-mail címedre.

Nincs találat a keresési listában.

Az ideális jelölt beállításánál adj meg szélesebb korcsoportot, és/vagy lakhelyedtől nagyobb távolságot. Folytasd a kör tágítását addig, míg nem kapsz megfelelő találatot.

Hogyan tudok fényképet (fotót) feltenni magamról és a kisállatomról?

Csak a számítógépedről tudsz képet feltölteni, a "profilom" menüpont alatt.

Miért nem került fel a fotó, amit feltöltöttem?

A  kép csak Téged ábrázolhat, a fotón 
látszódnia kell az arcodnak. A gyerekfotók, rajzok, erotikus tartalmú stb. képek nem kerülnek elfogadásra. A feltöltött képek csak jpg formátumúak lehetnek.
 A fotókat feltöltés után moderátorok ellenőrzik, a feltöltött képeid csak ezután jelennek meg az adatlapodon. Az ellenőrzés időtartama változó lehet, attól függően, hogy kell-e a fotón alakítani vagy abból a rendszer automatikusan elő tudja állítani az előnézeti képet. A képek feltöltésére általában 24 órára van szükségünk.

Valaki visszaél a képeimmel! Mit tehetek?

Mindenképpen jelezd nekünk a dolgot a support@Kedvencrandi.hu címen. Azonosításképp 2 db fényképes igazolványnak a digitális másolatát fogjuk kérni; tehát szkenneld vagy fényképezd be őket úgy, hogy az arcod felismerhető legyen. Minden más adatot nyugodtan takarj ki, nekünk csak a kép kell. 

A levélben mindenképpen szerepeljen a problémás adatlap azonosító száma - ez fontos, tehát ha csak a nevét írod meg, az nem elég.

Miért nem tudok megnézni minden fotót nagy méretben valakinek az adatlapján?

Minden fotó megtekintéséhez előfizetés szükséges - ilyenkor az elsődleges profilképe a társkeresőnek nagy méretben látszik, és kattintásra egy nagyobb méretű képnézegetőben nézheted meg az összes képét. Előfizetés nélkül csak egy kis képet láthatsz, és a többi fotót egyáltalán nem.

Kaptam egy értesítést, hogy levelem érkezett, hogyan tudom megnézni?

Ha belépsz, az Üdvözlőképernyő rögtön belépés után jelzi, hogy hány olvasatlan leveled van. Ha ráklikkelsz a küldő felhasználó nevére, a profilon keresztül juthatsz el a levelezésig, de eljuthatsz oda a "Póstafiók" menüpontra kattintva is (szintén csak belépés után).

Töröltem magam a rendszerből, viszont egy elmentett adat kellene, pl. a levelezésemből.

Sajnáljuk, de az adatok nem visszaállíthatóak, az adatok a törléssel elvesztek.

Hogyan tudom hibernálni (felfüggeszteni) vagy törölni magam a társkeresőből (megszüntetni a regisztrációmat)?

A "Profil" oldaladon az adataid alatt láthatod a profil törlése és hiberálása gombot. Ha a törlés gombot választod, akkor törlöd a profilod örökre és többé nem tudsz belépni, de ha hiberálod akkor nem látszol az oldalunkon egyátalán, de bármikor vissza tudod állítani és újra aktiv tagunk tudsz lenni. Ha bármelyikre kattintasz kapsz róla emailt, ahol minden információt elküldünk neked.

Hogyan tudok előfizetni?

Sikeres regisztráció után az "Előfizetés" menüpont alatt több lehetőség közül választhatsz. A bankkártyás fizetés a PayPal rendszerén keresztül történik, de fontos tudni, hogy ehhez NEM kell PayPal fiók. Tehát ne regisztrálj, ha nem akarsz. Anélkül is menni fog. Az Előfizetés menüpont alatt, azon belül a "Feltöltés bankkártyával" menüpontnál találod. Itt találsz részletes leírásokat is, hogy mire kell kattintani.
 Olcsóbb, mint SMS-ben fizetni
. A PayPal használatának dija egy dollár, ha úgy fizetsz rajta keresztül, hogy közben nem vagy a regisztrált ügyfele.

Problémám van az SMS feltöltőkóddal, mi a teendő?

Ha egyáltalán nem is jött válaszüzenet:

Ha biztosan jó számra küldted az üzenetet, és jó tartalommal akkor meg kell volna érkeznie a kódnak.

Ha jött válaszüzenet, de nem volt benne kód:
Ha az jött, hogy "Ez a szolgáltatás ékezetes karaktereket nem támogat", akkor UTF-re van állítva a karakterkódolás a telefonon, és az nem jó, mert akkor eleve az SMS-eidért is többet fizetsz. Állítsd át a normál GSM kódolásra; ha nem tudod, hogyan kell ilyet csinálni, hívd fel a mobilszolgáltatódat, és mondd el nekik, hogy szeretnél UTF8-ról GSM karakterkészletre váltani az SMS-ekben. Ezt ők érteni fogják, és onnantól a havi számlád is kevesebb lesz, meg a KedvencRandi előfizetés is menni fog.
 Ha nem ez volt a probléma, és nem derül ki a válaszból, hogy mi lehet, akkor fordulj a Szervernet ugyfelszolgalat@messanet.hu-ra subject: "SMS kod hianyzik"

Ha kaptál SMS kódot, és nem fogadja el:

Kérlek, nézd át még egyszer, mert a feltöltő szinte sosem hibázik. Az SMS-ben szokott olyan probléma lenni, hogy csak az egyik felét látod a kódnak, és lapozni kell egyet, hogy a másik felét is lásd. Ez főleg a kisebb képernyős telefonoknál történik.
Ha mind a négy számcsoport megvan, és mindegyik háromjegyű, és egymástól egy kötőjel választja el őket, akkor elvileg az egy formailag helyes feltöltőkód.
 Ha tényleg pontosan ugyanazt írtad be, és nem fogadja el a gép, akkor jelezd a Szervernet címen, ők ellenőrizni fogják a kódot, és HA tényleg rossz (ez nagyon ritka), akkor adnak egy újat, természetesen azonos értékűt.

Átutalással fizetnék:

Banki átutalás esetén az átfutási idő 2-3 nap. Amennyiben a befizetést igazoló dokumentumot elküldöd részünkre szkennelve a support@kedvencrandi.hu címre, a tárgy mezőben, hogy "banki átutalás" az összeget ennél hamarabb is aktiválni tudjuk számodra. Ebben az esetben kérjük tüntesd fel a dokumentumon a randi azonosítódat vagy e-mail címedet!

Fizetés külföldről

Az emeltdíjas SMS alapvetően egy olyan szolgáltatás, ami külföldről nem működik. Ráadásul az a baj, hogy elmenni elmegy az SMS, sokszor még a pénzt is levonja a szolgáltató, viszont a válaszüzenet nem érkezik meg.
Külföldről történő fizetés SMS-ben nem lehetséges. Hacsak nem úgy, hogy megkérsz valakit, aki itthon van, hogy küldjön egy kódot. De akkor már egyszerűbb, ha ő feltölti neked.

Vezetékes telefonról lehet előfizetést vásárolni?

Nem, sajnos ez csak mobiltelefonról lehetséges.

Mennyibe kerül nekem a szolgáltatás?

Attól függ milyen módon és milyen időtartamra fizetsz elő, kérjük tájékozódj az "Előfizetési összehasonlító táblázat" megtekintésével, az Előfizetési oldalon.

Mit tartalmaz a VIP csomag?

A VIP csomagok tartalmáról részletes áttekintő táblázatot láthatsz az előfizetés menüpont alatt.

Mit csináljak, ha nem sikerült az előfizetésem?

Ha a fent említett problémák egyike sem áll fent, írj nekünk: support@kedvencrandi.hu

Előfizettem a VIP-tagságra, de nem tudom használni a többletfunkciókat, hol hibáztam?

Előfizetést követően vagy ki kell lépni vagy az Üdvözlőképernyő menüpontra kattintani, ekkor tölti be a rendszer újra az időközben megváltozott előfizetés lejáratot. Frissítsd a böngésződet.

Miért kell a VIP tagságért fizetnem?

A tagdíjad egy részéből a működési költségeinket fedezzük, de a tagdíj másik oka, hogy ezzel a díjjal hozzájárulsz ahhoz, hogy az oldalt több helyen is hirdethessük, így sokszorosára tudjuk növelni az új regisztrációk számát. Ha több az új regisztrált akkor az a te esélyeidet javítja, ami viszont a te érdeked. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy az oldal a lehető legkényelmesebb legyen, és a közösség minőségi maradjon. Ezen kívül folyamatos fejlesztéseket végzünk, az igényekhez igazodva.

Megújul-e automatikusan az előfizetésem?

Nem. Az egyszeri előfizetés lejárta a megadott dátummal lejár, és ujra ingyenesen regisztrált tagként látszol. Az ujabb előfizetés vásárlásakor megint élvezheted a KedvencRandi.hu nyújtotta előnyöket.